Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Malin - 4 februari 2009 19:16

Lisa har nu gått lite försiktgt både måndag och tisdag. I Söndags promenerade jag henne samt kände och klämde överallt. Hittade inget ömmande eller svullet någonstans i alla fall.


Red ut med L och Greger i måndags och hon såg inget bakifrån och jag kände inget från sadeln. M sa att hon gick kanon idag med, vilket är väldigt roligt när M bara rider en dag/vecka just nu.


Men tycker det känns skönt att inget har visat sig än, så hoppas inte att det kommer något om några dagar. Vill INTE ha en ny hälta (eller annan skada). Kan inte beskriva hur dåligt jag mådde på söndagen, det var ju ändå mitt fel eftersom jag chansade... Tycker så synd om Lisa! Hon va så stirrig efter, och det är ju inte så konstigt! Va en riktigt läskig vurpa...Men hästarna är ju tåligare än vad man tror, de är ju trots allt inte gjorda av porslin!


Hittade en  gammal bild på mig och Lisa som låg sparad på medryttare.nu. Blev jätte glad eftersom jag inte har kvar några gamla på oss efter stölden. Men så här såg vi ut för ganska exakt ett år sedan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards