Alla inlägg under maj 2009

Av Malin - 31 maj 2009 23:10

fter tt väldigt segt deltagande i förra omröstningen så tar jag bort den nu när vallack och sto låg på samma procent (47% vardera). Startar en ny med en gång och hoppas att alla ni som läser lägger en röst var!

Av Malin - 31 maj 2009 23:05

Bild från, hmm, förra helgen?! Vi står på stallplanen i alla fall. Jag vet att hon inte är musklad (någonstans....), men hon glänser fint åtminstonde :D

Av Malin - 31 maj 2009 22:45

Bra sätt att börja sin ledighet va?! Vaknade upp  lördags morse med den värsta förkylning jag varit med om på väldigt länge! Har mått skit och lite i två dagar nu. Och inte varit i stallet. Mattias har försökt få med mig ut i den tropiska hettan på mindre promenader, men jag säckar ihop med en gång. Går 20 meter sen har jag andnöd, extrem feberfrossa, näsan rinner och jag blir så matt att jag knappt kan gå. Men skam den som ger sig så han släpade med mig till affären igår och vidobutiken idag. Men jag hoppas att jag mår bättre imorgon! Vill till stallet när solen skiner!!

Av Malin - 29 maj 2009 17:23

Har under den senaste veckan haft en hel del roliga upptåg för mig i Skara, som  2 klassfester, besök hos kompisar m.m Tyvärr har jag även haft redovisning, ogräs-prov m.m Helt sjukt fullspäckad vecka med andra ord. Men idag så är allt klart! Nu har jag sommarlov till den första sepetmber! Jag börjar inte jobba förrän v. 26 så nu har jag 3 veckors ledighet framför mig. Ska bli helt underbart!


Har inte varit i stallet något under veckan som gått med tanke på allt jag haft att göra, men imorgon så är det dax igen! Måste dock få tag i hovslagare helt akut nu, H och jag kunde inte få ihop våra tider alls då hon skulle resa bort nästa vecka. Menn ska jag flytta Lisa till Alingsås igen till hösten så sa hon att det va bara att ringa när jag behövde henne. Känns skönt att veta! H är verkligen jätte duktig, och hon har dessutom utbildat sig på BYS precis som jag :) och där utbildas det bara bra folk!!

Av Malin - 17 maj 2009 13:03

Grattis till Norge! Han var verkligen bra, så han förtjänar det!

Av Malin - 17 maj 2009 12:47

Bilden tog Mattias på mig och Lisa igår. Dumma hästskrället kissade på gången precis innan vi skulle gå.... Och hon ser ut som en åsna på bilden, men ändå kan jag inte låta bli att älska henne :)

Av Malin - 17 maj 2009 12:21

På söndagar går bussarna så himla dåligt ut till stallet! Så, ska du till stallet från Alingsås så kan du i stort sätt glömma att göra någonting annat, vilket medför att: ska du göra något annat kan du glömma stallet. Och idag stod bio med lillebrosan på schemat, så hinner inte åka ut till stallet :(

Men bror min är ju viktig med! Hinner ju knappt träffa min familj när det ända jag gör är att plugga på veckorna och på helgerna försöker jag vara så mycket som möjligt i stallet. Himla tråkigt när både familjen och vännerna hamnar långt bak i prioriteringslistan.

Men så får det ju vara tt tag, bättre att plugga och få ett bra jobb sen! Och snart är det ju sommarlov!Va underbart det ska bli! Kommer bli ledig 6 veckor i sommar!! Ska jobba på Crawford som vanligt. Skönt att gå in på ett jobb som jag är van vid, och kanköra på rutin ett tag. Dessuom ligger ju stallet som Lisa ska gå på sommarbete typ 10 min med buss därifrån. Mamma bor int så långt ifrån stallet heller, så det kan inte bli mer perfekt!


Pillan, du undrade om Mattias så jag kanse ska förklara lite här :P


Mattias är samma gamla vanliga, men vi ska (efter många om och men) försöka igen. Jag har alltid haft den inställningen innan att är en kille otrogen så vill jag aldrig mer ha något med honom att göra, men det är en helt annan grej när man sitter här i verkligenheten sen.

Så som han  behandlade mig kommer aldrig bli okej, och jag kommer aldrig förlåta honom för det, men jag kan förlåta honom för att han är mänsklig och han gjorde fel. Låter som jag rökt på, jag vet :D Men det är så himla svårt att förklara.

Men jag vet att han ångrar sig så fruktansvärt mycket, och som tur var så visade det säg att det aldrig var så allvarligt mellan Mattias och Linda (aka äcklet) som jag först trodde.

Så jag hoppas att jag gör rätt här som ger honom en andra chans. Men det känns rätt och det är ju det ända som spelar roll.

För att göra en lång historia kort (?!) så är det så det ligger till  :P

Av Malin - 16 maj 2009 16:56

99 mms malinochlisa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards