Alla inlägg under september 2009

Av Malin - 5 september 2009 19:33

Fick in torven igår. Orkade inte fixa hö-högen, men får ta och göra det imorgon, så jag slipper göra det under veckan. A har Lisa idag, och Mattias är inte hemma, så har suttit själv hela dagen. Lite skönt, men mest segt och tråkigt.


Har vart så sjukt dåligt väder de senaste dagarna! Finns inte en chans att jag rider när det regnar nerifrån och upp, och dessutom blåser orkanvindar. Nej tack! Hästarna såg väldigt lidande ut också, men de har åtminstonde täcke på sig nu. Tyvärr vill inte stallägaren ta in hästarna än utan tycker vädret fortfarandeär okej. Jag vet inte riktigt i vilken alternativ värld han lever i, men jag skulle också vilja bo där! Om man kan få regn och storm till "okej väder" så är man verkligen en optimist!


Fick min nya almanacka igår!! Har beställt från peronligalamacka.se. Hur kul som helst!! Verkligen en jätte kul idé och jag är supernöjd! Roligt att designa sin egen efter sina egna behov, plus att jag slapp gå till affären och leta.

Ett jätte bra presenttips!!

Jag gjorde en till mig själv och en till Lisa som skall ligga i stallet så jag och medryttarna kan hålla koll på va de andra gör. Lite trist om Lisa får gå 5 dar i rad i paddocken eller liknande.

Av Malin - 4 september 2009 12:11

Sitter i skrivande stund hemma hos mamma och äter frukost. Har tagit mig en rejäl sovmorgon då vi har "eget arbete" i skolan idag. Mycket gott med sådana dagar när man kan lägga upp sin tid själv!

Ska snart ner till stallet. Blåser så hemskt i dag så tror jag skippar ridningen. Vill ju inte blåsa av hästen... Måste börja lägga in torv i boxen så tror jag gör det idag i stället.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards