Alla inlägg under november 2009

Av Malin - 6 november 2009 12:04

Har så fruktansvärt mycket i skolan just nu! Så det blir ju inte mycket Lisa-tid (som vanligt.. skriver jag något annat i den här bloggen?)

Men när jag väl är i stallet så försöker jag ta mig tid att rida/träna från marken och bara ta det lugnt.

Har ridit en del med Coe och Donna, vilket är så himla kul! Det finns en upplyst slinga som vi kan rida på kvällarna vilket är kanon! Tyvärr skulle jag ju aldrig rida där själv då jag är alldeles för mörkrädd... Att älska zombiefilmer har sitt pris för min del.

Fast jag är lite tuffare när jag sitter uppe på min ädla springare, för kommer det något hemsk så springer hon snabbt som vinden (och förhoppningsvis trillar inte jag av...)!

När Lisa sätter fart brukar vi se ut som Mulle och Molly när hon hänger flygande i tyglarna rätt ut :D Tur att det finns tyglar!

Och dessutom så är Lisa väldigt lik Mulle för tillfället med en mage som nästan är större än resten av hästen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards