Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Malin - 18 januari 2009 17:27

Mår inte alls bra, har ont i huvudet och ont i halsen. Igen.. Orkar inte bli sjuk igen! Tack till L och K som hjälpte mig med Lisa idag! Har inte tid att va sjuk just nu, så jag hoppas att detta snabbt drar förbi. Har redovisning i skolan imorgon, så jag kanske ska vara sjuk en dag till dock :D


Fick torvleverans igår, nytt silage är beställt och måste ringa hovslagaren i veckan. Pengar är något som jag knappt vet hur det ser ut, för jag hinner bara få en snabbt glimt av dem när de flyger förbi! De på banken måste ju tro att jag är allergisk mot dessa lappar och mynt, med tanke på hur snabbt jag gör mig av med dem...


En rolig grej är dock att silaget är KANON!! Kan knappt kalla det för silage, för det är så nära hö man kan komma utan att det är hö! Lisa är hur fin som helst i hullet! Skönt att man inte behöver oroa sig öer det i alla fall! Och även om det är dyrt så är det värt varende öre när Lisa mår bra och är nöjd!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards