Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Lisa omkull i hagen

Av Malin - 18 juni 2009 22:19

Har inte hunnit/orkat skriva på ett tag nu. Men allt har vart bra fram tills idag, vi har promenerat i skogen, bara haft det mysigt osv. Hon har vart lite snuvig så jag har velat ta det lugnt, men så va hon bättre nu så idag tänkte jag ta ett ridpass. Men icke! Lisa och Byot (Lisas nya karl) hade tydligt sprungit som galningar i morse i hagen så båda hade drattat på ändan rejält, och GIVETVIS var Lisa varm i båda framknäna....


Jag ger upp!! Jag orkar inte all skit mer. Visst hon var inte halt, men ändå! Och ögonen rann för fullt idag så hon är inte frisk från förkylningen trots allt :(

Longerade henne ca 5 min i varje varv för att kolla att hon gick rent, vilket hon gjorde, men hur mycket skit ska man behöva/orka ta?

 
 
Pernilla

Pernilla

23 juni 2009 11:48

Ja inte är det kul när så mycket går emot en. Men positivt ändå att hon inte vart halt, hur är det med henne nu? Jag är ledig en del nästa vecka förmodligen, tänkte kanske hälsat på er då? =) Kram

http://pillllans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 augusti 2011 15:50

Sen jag bloggade sist har mitt liv ändrats rätt rejält. Lisa är kvar men hon är inte min enda bebis längre. I april i år fick jag en liten dotter. Så bloggen kommer i fortsättningen ha fokus på barn och livet som ensamstånde mamma med häst. Men mer f...

Av Malin - 10 juni 2010 14:12

Finns det något bättre än sommarbete?! Hästen har mat dygnet runt och jag slipper mocka! Underbart! Har inte ridit på evigheter, men det struntar jag i just nu och bara njuter av att vara "fri". Som hästägare har man ju sällan dagar då man bara kan g...

Av Malin - 10 juni 2010 14:05

                         

Av Malin - 24 maj 2010 00:33

Har väntat på motivation för att ta upp bloggen igen, och nu börjar den äntligen infinna sig igen :)   Under den långa och kalla vintern har det inte hänt mycket. Hästarna har fått stå då det i stort sett har var livsfarligt att ge sig ut utanför...

Av Malin - 6 november 2009 12:04

Har så fruktansvärt mycket i skolan just nu! Så det blir ju inte mycket Lisa-tid (som vanligt.. skriver jag något annat i den här bloggen?) Men när jag väl är i stallet så försöker jag ta mig tid att rida/träna från marken och bara ta det lugnt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards