Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Malin - 7 juni 2009 23:03

...gick det jätte bra!!! Lisa var på transpoter på typ 15 -20 min, med hjälp av A, Mattias och mig. Vi ställde transporten mot ett staket så vi hade bara ena sidan "öppen". Repgrimma, långt rep, longerspö, tålamod och ett lugnt humör tog oss snabbt ombord och jag var så otroligt stolt över oss!!


Ihopsläppet gick också bra.  Lisa sprang lite, men hon var intresserad var gräset än de nya hästarna. Dock va några av hästarna väldigt intresserade av henne så hon fick inte riktigt vara i fred. Byott, den ena vallacken var lite extra förtjust i Lisa och var inte så glad när de andra också ville hälsa :P Verkligen en söt kille, och det känns som det här kommer bli bra!


Idag fyllde jag år och har haft kalas, så hann inte ut till stallet :( Känns lite elakt att lämna henne  själv första dagen, men jag tror hon överlever. Ska dit imorgon så då kommer en mer utförlig rapport. 

Just det ja, fick en kamera i present så nu ska här tas hästbilder :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards