Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Malin - 4 juni 2009 22:29

Idag har jag verkligen hunnit med en hel del! Började dagen med en ansiktsbehandling på Hagabadet. För den som aldrig gjort något sådant: gör det! Dt var hlt fantastiskt att bara bli ompysslad en stund och bara ligga och njuta. Dessutom hade jag ett presentkort, så det kostade mig 100 kr, vilet gjorde besöket ännu lite trevligare.


Sen åkte jag ut till Torslanda och hälsade på på jobbet. Börjar ju om 2 veckor. Ska faktiskt bli himla kul! Kan ju jobbet och känner människorna så det blir bara att gå in och jobba på rutin. Känns så gott att få umgås med vuxna folk som beter sig vuxet också. Det va en hel del i skolan som inte fattade att vi gått ur högstadiet än, fast de närmade sig 30...

Missförstå mig inte, man ska alltid behålla sitt barnasinne och humorn, men men släppa sånna fjantiga grejer som "vi fryser ut den som inte har rätt byxor".  Några i klassen har fursit ut en stackars tjej i klassen, och jag tycker sånt är så hemskt! Tjejen är jätte trevlig och gullig och tycker hon är jätte kul att umgås med, men vissa anser tydligen att hon inte riktigt passar in. Varför kan man inte bara acceptera folk som de är? Visst jag är verkligen inte guds bästa barn men jag har i alla fall växt ifrån sådant idiotbeteende. Nu gled jag ifrån ämnet lite, men jag blir bara irriterad när jag tänker på det...

Men som sagt det ska bli så skönt att jobba :)


Sen fick Lisa nya skor idag. Äntligen! Hon tappade en sko i tisdags, så det var väldigt skönt att få på henne nya. Hon var verkligen en ängel och stod som ett ljus hela tiden. Mamma var jätte stolt :P

Fick ut en jätte trevlig kille till slut som var kanon duktig!! Är så himla supernöjd! Duktig, trevlig och inte fy skam utseendemässigt heller :P

Kan det bli bättre??


Red en stund i mangen efter skoningen och det var väldigt kul! Var länge sen sist nu. Gick bättre än va jag väntat mig, men hon var VÄLDIGT stel. Inte så konstigt dock. Skänkeldöd på högersidan dessutom så jag lär ha en go träningsverk i höger benet imorgon :) Att stäla åt höger var inte heller roligt så det måste göras en hl dl uppmjukande ett tag framöver.

Någon som har bra tips på mjukgörande övningar?

Ridbilder kommer imorgon! R och jag ska rida ihop så hon lovade att ta en bild med min mobil. 

Jösses det här blev ett långt inlägg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards