Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Malin - 4 augusti 2009 16:01

Har inte funnits så mycket att skriva om medans jag vart ledig. Lisa tappade en sko medans jag var i Skutskär och inte hade någon teckning på mobilen under 4 dagar. Bra tajming... L fick klara sig så gott det gick själv, och det gick jätte bra :)

Dock kunde bara hovslagaren sätta på tappskon och hann inte fixa de andra tre hovarna som är i desperat behov av nya skor. Och han hinner inte klämma in mig innan förrän tidigast v. 34... Usch och fy...

Men att försöka få tag i en helt ny är inte heller kul. Hatar verkligen att ha nya hovslagare! Vill hålla mig till en som jag vet är bra, men tyvärr har inte det funkat så för mig det senaste året.


Annars så är allt okej med mig. Är skit trött, pank och kan aldrig få nog av att shoppa. Shoppa skor är det som jag blir allra gladast av :) Och på två månader har jag unnat mig hela 6 par skor. Och 5 av dem var på rea :D Inte illa pinkat!

Hittat ett helt underbart träns till Lisa på Ö&B av alla ställen. Har länge letat efter ett träns med platt pannband och nosrem, och helt plötsligt när jag letade efter gummistövlar på Ö&B, så hänger det där framför mig. 200 kr fattigare, men oj va mycket lyckligare jag var efteråt! Ska prova det på henne någon dag och fota så får ni se!


Ska till stallet om en stund och då är det massage som står på schemat för lillan. Inte dumt att vara min häst :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards