Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Ryggont

Av Malin - 17 juli 2009 10:30

Är så himla typiskt att när det är fint väder så kan jag inte rida. Gjorde något med ryggen i förgår på jobbet, så har vart hemma och vilat mig igår och idag.

L har vart snäll och tagit Lisa åt mig, men jag är så ridsugen så jag nästan dör!

Det ända possitiva är att jag får två dagar mer "semester" innan min riktiga semester som börjar på måndag. Två veckor ledigt! Helt underbat!


Har inte träffat Mattias på 5 dagar för han har semester nu och har vart uppe på Tjörn hos hans mamma. Suger att vara i från varandra men samtidigt så är det bra, man ska inte gå varandra på nerverna heller. Och mitt humör den här veckan har varit, milt uttryckt, dödligt. Så fast vi har haft si sådär 6 mil mellan oss så har jag ändå lyckats bli skit sur på honom ungefär varje dag. Men jag har aldrig låtsats som att jag är enkel att vara tillsammans med :) okej kanske lite i början när vi träffades, men vem förskönar inte sig själv då?!

 
 
Sara

Sara

17 juli 2009 12:28

När fan började du använda ord som gitta? Vet du vad gitta betyder? Det brukar användas i sammanhang när man måste gå någonstans, tex; Fan jag måste gitta nu. Det var den svenska slangs kursen. Säg till om du behöver mer :P Dom är köpta på skopunkten för så mycket som någonting på hundra eller 2 hundra. minns inte exakt.

http://saraolofssonnilsson.blogg.se

 
Sara

Sara

17 juli 2009 12:30

2 kommentarer kräver 2 svar! Japp, jag är full av vitaminer och mineraler. Det är den enda jag äter förstår du.

Och västtarfik, ett misstag till och dom är döda mina ögon..

http://saraolofssonnilsson.blogg.se

 
Clara

Clara

25 juli 2009 22:41

Hej Malin :D Sitter hos din mamma och små syskon just nu :D Ska precis åka men vi ar ätit och en massa (:
Hur är det med dig ? Kram

http://pussit.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 augusti 2011 15:50

Sen jag bloggade sist har mitt liv ändrats rätt rejält. Lisa är kvar men hon är inte min enda bebis längre. I april i år fick jag en liten dotter. Så bloggen kommer i fortsättningen ha fokus på barn och livet som ensamstånde mamma med häst. Men mer f...

Av Malin - 10 juni 2010 14:12

Finns det något bättre än sommarbete?! Hästen har mat dygnet runt och jag slipper mocka! Underbart! Har inte ridit på evigheter, men det struntar jag i just nu och bara njuter av att vara "fri". Som hästägare har man ju sällan dagar då man bara kan g...

Av Malin - 10 juni 2010 14:05

                         

Av Malin - 24 maj 2010 00:33

Har väntat på motivation för att ta upp bloggen igen, och nu börjar den äntligen infinna sig igen :)   Under den långa och kalla vintern har det inte hänt mycket. Hästarna har fått stå då det i stort sett har var livsfarligt att ge sig ut utanför...

Av Malin - 6 november 2009 12:04

Har så fruktansvärt mycket i skolan just nu! Så det blir ju inte mycket Lisa-tid (som vanligt.. skriver jag något annat i den här bloggen?) Men när jag väl är i stallet så försöker jag ta mig tid att rida/träna från marken och bara ta det lugnt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards