Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Malin - 15 maj 2009 18:04

Kolla in min kompis Lisas  blogg! Hon har just nu 5 hästar (varav 4 är hennes egna och ena är högdräktig), 5 ragdollkatter(varav en är högräktig) och en hund. Det gäller att ha många järn i elden :)

 Fölet Wilja är nog det sötaste jag någonsin sett! Var ute och klappade igår, och jag smälte med en gång!

Av Malin - 15 maj 2009 17:48

 Äntligen hade jag tid för stallet! Vi hade bara redovisningar idag, så vi slutade redan vid 11. Underbart! Skolan ska verkligen suga ur den sista lilla energin vi har nu innan sommarn, så jag har hur mycket som helst att göra.


Gick över med Lisa till gräshagen så hon fick beta lite. Gjorde inte så mycket mer idag, utan åkte hem så fort jag var klar. Men va underbart det är att sitta i räset en stund och bara slappa medans man tittar på hästen som går och betar. Hjärtat verker när jag tittar på Lisa vid sådana tillfällen! Hon är så himla fin! Min lilla älskling :)


Bilden tog jag när jag släppt tillbaka Lisa i grushagen hos Wilma.

Wilma tyckte inte det va roligt att Lisa försvann över till andra sidan vägen. Hon stod och gnäggade så sorgset vid stacketet, och jag kände mig som världens elakaste människa. Men jag vill inte gå med henne över vägen själv eftersom hon inte är min häst och jag inte vet hur hon reagerar när hon är ute så själv. Så stackarn fick stå kvar. 


Ska till stallet en sväng imorgon med. Längtar redan! 

Av Malin - 15 maj 2009 17:17

99 mms malinochlisa

Av Malin - 15 maj 2009 17:17

Att det ska vara så dyrt att skicka in bilder per mms :( men kunde inte hålla mig idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards