Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Malin - 12 mars 2009 19:13

Jo Lisa har ju tyvärr fått stå lite i skymm undan ett tag, men nu är det dags att ta ta i det hela igen!


Var ute i stallet förra söndagen och longerade henne lite, vilket gick sådär. Jag hade inte riktigt min gamla vanliga tålamod så jag röt en del åt henne när hon brallade runt, och skämdes lite efteråt för att jag lät mitt humör gå ut över henne. Hon var ganska stel, men inte så farligt som jag hade trott dock. Får väl se hur hon är på lördag. Längtar redan!


Tror nästan att hon saknat mig lite :) fick t.o.m en puss på örat när jag stod och ryktade, och det händer INTE ofta!! Hon var i alla gald att se mig, vilket var väldigt trevligt :) 


Någon som såg uppdrag granskning om Ametist? Någon som har några tankar?

Av Malin - 12 mars 2009 19:10

yes, nu är jag "uppe i sadeln" igen, och mår verkligen mycket bättre! Det finns ju fler killar där ute! Och kanske finns det någon som skulle vilja ha mig, och inte vara otrogen. Är bara att sätta igång och spana :D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards