Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Malin - 6 oktober 2009 21:12

Lisa har äntligen börjat fälla! Och det med besked... Alla andra hästar började för längesen, och jag skulle ha åkt och köpt extra B-vitamin till Lisa nu till helgen hade jag tänkt, men får se om jag inte skiter i det nu.

Kliade gjorde det på hela kroppen i allafall! Jag stod med gummiskrapan och kliade det hårdaste jag kunde över hela henne, men trots allt så tror jag att hon tyckte jag var lite lat. Hon såg gansk sur och eländig ut när jag tillslut fick lägga ner gummiskrapan då mina armar skakade av mjölksyra... Och det är itne lätt att ta i så med hela kroppen när foten värker och du knappt kan stödja på den. Ridningen får vänta några dagar tills foten (och det andra benet som nu är överansträngt av allt extra arbete..) har slutat göra ont och jag fått tillbaka lite stabilitet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards