Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Lilla Meesy

Av Malin - 28 april 2009 12:33

Måste bara lägga upp en bild på familjens underbara hund Meesy! Tror inte att det finns någon bättre hund än henne. Trots alla henne mycket udda egenheter. Men tyvärr har Meesy varit mycket sjuk genom åren, och är nu sjuk igen.

I fredags opererades hennes livmoder ut pga att det fanns vätska i den och att den var inflamerad. Ovanpå allt detta så är det något fel på hennes njurar, och det sanaste jag hörde var att vet. inte hade en aning om vad det var för fel på dessa. Vet. ville inte heller göra en biopsi då de misstänkte att Meesys blod inte koagulerade ordentligt.


problem, problem, problem....


Och är det någon som är gjod av pengar?! Sist jag pratde med mamma så var vet.-räkningen uppe i 24 500 kr, men vet att den gått uppbetydligt sen dess.

Kul......


Tur att Messy är helt underbar. Annars hade vi nog gett upp för längesen.

Tack Emma för bilden :)

 
 
Pernilla

Pernilla

28 april 2009 13:15

Hej!
Jo så hette det nog bara - kvillebiljard, det låg mitt på torget. Jag tyckte det var jättemysigt där ju ;) Såg faktiskt "ditt" gamla stall när vi var på väg till gokarten, tänkte på er då. Var alltför länge sen jag träffade er och jag kommer bums då ni anländer till torslanda i sommar =)
Det ska bli riktigt gott med resan till grekland, ska allt njuta lite för dej med :) KRAM på er! (Håller tummarna för Meesy!!)

http://www.pillllans.blogg.se

 
Emma :)

Emma :)

28 april 2009 23:02

Hon verkar ju vara bättre nu i alla fall och det är ju bra. Våran underbara lilla hund. Jag vet jag är bäst på att ta kort :D

http://storapudeln.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 augusti 2011 15:50

Sen jag bloggade sist har mitt liv ändrats rätt rejält. Lisa är kvar men hon är inte min enda bebis längre. I april i år fick jag en liten dotter. Så bloggen kommer i fortsättningen ha fokus på barn och livet som ensamstånde mamma med häst. Men mer f...

Av Malin - 10 juni 2010 14:12

Finns det något bättre än sommarbete?! Hästen har mat dygnet runt och jag slipper mocka! Underbart! Har inte ridit på evigheter, men det struntar jag i just nu och bara njuter av att vara "fri". Som hästägare har man ju sällan dagar då man bara kan g...

Av Malin - 10 juni 2010 14:05

                         

Av Malin - 24 maj 2010 00:33

Har väntat på motivation för att ta upp bloggen igen, och nu börjar den äntligen infinna sig igen :)   Under den långa och kalla vintern har det inte hänt mycket. Hästarna har fått stå då det i stort sett har var livsfarligt att ge sig ut utanför...

Av Malin - 6 november 2009 12:04

Har så fruktansvärt mycket i skolan just nu! Så det blir ju inte mycket Lisa-tid (som vanligt.. skriver jag något annat i den här bloggen?) Men när jag väl är i stallet så försöker jag ta mig tid att rida/träna från marken och bara ta det lugnt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards