Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Usch va trist det är i Skara

Av Malin - 28 april 2009 12:08

Sitter i skolan. har lyckats spärra min dongel till datorn, så har inget internet hemma. Detta suger ganska ordentligt!


Längtar till stallet så det är inte klokt just nu! Vädret är underbart, och jag är ledig resten av dagen. Men sitter i Skara, och är alldeles för seg för att åka hem. Eller för att ta mig till stallet rättare sagt. Det tar ju ändå typ 4 - 5 timmar att ta sig tid, och att ta sig därifrån till Alingsås på kvällen tar ungeför 2 timmar. Alltså, hela dagen går åt till att pendla och jag får sedan stressa i stallet. Inte riktigt vad jag känner för.


Måste börja leta stallplats inför hösten med. Fast jag vet inte riktigt vart jag vill ha henne än. Eftersom jag bor i Skara på veckorna och Alingsås på helgerna så blir jag ju beroende av hjälp med henne. Visst medryttare ska det ju tydligen gå att få tag i, men vart då? De växer ju verkligen inte på träd.. Är så glad att jag har L just nu! Men jag saknar A och M! Ska nog ta och skicka ett sms till M och höra hur allt är med henne, var ett tag sen jag hörde något från henne.


Slänger in en gammal bild med, så det blir något att titta på :) Får jag inte en digitalkamera när jag fyller år kommer jag gråta blod. Om någon av mina systrar läser detta så hälsa mamma och mormor att:

JAG BEHÖVER EN KAMERA

 
 
Sara

Sara

28 april 2009 19:01

Jag kan väll hälsa dom det. Annars kan du få min så köper jag en ny till mig själv. Fast då lär det inte hända förens om ett jävla tag..

http://saraolofssonnilsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 augusti 2011 15:50

Sen jag bloggade sist har mitt liv ändrats rätt rejält. Lisa är kvar men hon är inte min enda bebis längre. I april i år fick jag en liten dotter. Så bloggen kommer i fortsättningen ha fokus på barn och livet som ensamstånde mamma med häst. Men mer f...

Av Malin - 10 juni 2010 14:12

Finns det något bättre än sommarbete?! Hästen har mat dygnet runt och jag slipper mocka! Underbart! Har inte ridit på evigheter, men det struntar jag i just nu och bara njuter av att vara "fri". Som hästägare har man ju sällan dagar då man bara kan g...

Av Malin - 10 juni 2010 14:05

                         

Av Malin - 24 maj 2010 00:33

Har väntat på motivation för att ta upp bloggen igen, och nu börjar den äntligen infinna sig igen :)   Under den långa och kalla vintern har det inte hänt mycket. Hästarna har fått stå då det i stort sett har var livsfarligt att ge sig ut utanför...

Av Malin - 6 november 2009 12:04

Har så fruktansvärt mycket i skolan just nu! Så det blir ju inte mycket Lisa-tid (som vanligt.. skriver jag något annat i den här bloggen?) Men när jag väl är i stallet så försöker jag ta mig tid att rida/träna från marken och bara ta det lugnt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Malin och Lisas Gästbok!

Omröstning

Hur ser den perfekta svansen ut?
 Kort, max till hasen.
 Lång, helst släpa i marken
 Medel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards